dag 1: vertrek vanaf schiphol en eerste dag Bangkok

16 september 2014 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen om 8 uur zijn we vertrokken richting Schiphol. Gelukkig was het niet super druk en waren we er al op tijd. Eerst de backpacks laten sealen en daarna meteen gedropt op de begageband. Daarna eerst een lekker pilsje gaan drinken op de vakantie. Toen we die op hadden zijn we richting de gate gegaan. Daar hebben we nog wat gedronken en om kwart voor 2 gingen we door de controle en konden we het vliegtuig in. Om 14:25 gingen we de lucht in. De vlucht is rustig verlopen met af en toe een beetje turbelentie. Boven India hadden we wel opeens onweer. Van de ene kant best freaky maar ook vet om het eens van boven af te zien. 6:55u lokale tijd zijn we geland in Bangkok. We waren al snel door de paspoort controle en de bagage was er ook vrijwel meteen. Hub de hostess van 333travel zoeken en die heeft onze transfer naar het hotel geregeld. Het hotel is super mooi, ziet er allemaal heel luxe uit.
Het kantoor van 333travel is in ons hotel en daar hebben we vandaag ook meteen een excursie geregeld. De fietstocht, Colora of Bangkok. Deze was geweldig en ook aan iedereen aan te raden. Je komt op plekken in Bangkok die je normaal niet ziet
Je fietst tussen de lokals en als je met de longboot naar de andere kant gaat kom je in het groene Thailand. Geweldig om te zien, fietsen over hele smalle paadjes met links en rechts water. We hebben een slang gezien alleen was deze zo snel en hebben we hem niet op de foto gekregen. Ook hebben we heerlijk Thais gegeten een tempel bezocht en de jongens kregen een demonstratie Thaiboxing. We hebben ook een flinke regenbui en onweersbui over ons heen gekregen, maar het is de hele middag heerlijk zonnig geweest.
De mensen zijn super aardig en we gaan zo nog even wat drinken.

Morgen staat de floating market op het programma en 's avonds eten in de Baiyoke sky tower!

Groetjes,

Bianca, Vinny, Boy en Wendy
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els van poppel:
    16 september 2014
    Gelukkig dat jullie een goede reis hebben gehad jullie zijn al goed aan het genieten xxx
  2. Tahnee:
    16 september 2014
    Zuut er super oet!! Geniet maar lekker.
  3. Danielle:
  4. Danielle:
    Geweldig!

En Boyke in korte brook!!!!
  5. Joyce van Puijvelde:
    16 september 2014
    Een hele fijne vakantie gewenst! Ben benieuwd naar de rest van de verhalen.
  6. Damoiseaux sylvia:
    16 september 2014
    Ziet er geweldig uit jullie amuseren jullie goed zie ik ook geweldige foto's kijk weer uit naar het volgende verhaal
  7. Greetje:
    Waal sjoon doa!! Amuseer uch! X
  8. Manon:
    16 september 2014
    Wauuuw dit is leuk , ben benuujd noa de res xxxx