dag 2: drijvende markt en famous dutch people.

17 september 2014 - Bangkok, Thailand

Vanochtend om 5 uur ging onze wekker snel aankleden en wat ontbijt naar binnen duwen. Om 6:20 werden we opgehaald om naar de drijvende markt te gaan. Dat waren eerst 2 uur in de auto zitten met dat drukke verkeer hier. Daar aangekomen zijn we eerst weer met een longtailboat naar de plek van de markt gegaan. Vandaaruit kon je op een peddelboot en zo ging je langs de kraampjes. Ze proberen je overal wat aan te smeren en ze hebben allemaal dezelfde spullen. Na een kwartier heb je het eigenlijk wel gehad. Ook kun je gewoon eten en drinken kopen op die bootjes. Om 10:30 gingen we naar de olifanten. Deze kon je bananen voeren of er op rijden, maar dit vonden we zielig dus we hebben ze alleen gevoerd. Helaas staan deze foto's alleen bij boy op de camera. Hierna gingen we verder naar de houtsnijwerken. Wat kunnen ze dat toch goed. En toen begon de 2 uur durende rit weer naar het hotel. Hier zijn we nog naar wat winkelcentrums geweest, maar hier hebben ze niet veel leuks. We zijn wel famous hier. Eerst een Indiër die met Vin op de foto wilt en daarna Thaise schoolmeisjes die met Bianca, Boy en mij op de foto wouden. Wat een rare gewaarwording. Nu gaan we zwemen en straks lekker eten in de toren. Het volgende blog zal vrijdag wel online komem, want morgen gaan we de nachttrein in richting Chiang Mai.

groetjes,

Bianca, Vinny, Boy en Wendy