fietstocht

20 september 2014 - Chiang Mai, Thailand

Heeeeej,

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, ons klaargemaakt en gaan ontbijten. Om 7:30 werden we opgehaald voor de fietstocht. Dit keer waren we maar met ons 4en dat was een stuk rustiger. Het is wel echt wennen om links te fietsen. Iedere keer als je een bocht omgaat wil je automatisch rechts gaan fietsen. Wat is chiang mai mooi. We zijn in het lepracentrum geweest, vissen gevoerd, tempels bezocht, een bakker bezocht en gegeten bij de lokale bevolking. Alleen was dat voor ons bijna niet te eten, dat was zo pittig!! Zoals jullie op de foto's zien zijn hier super veel honden. En deze zijn allemaal wel van iemand, alleen mogen ze gewoon los lopen. Je ziet ook dat ze super verzorgd worden. De katten liggen alleen maar binnen te slapen die zie je bijna niet, hihi. Katten worden ook absoluut niet gegeten en honden alleen maar in de arme gebieden. Na de fietstocht zijn boy en ik even een uurtje gaan slapen en daarna zijn we met ons 4en gaan zwemmen. Rond een uurtje of 3 begon het super hard te regenen dus zijn we naar de kamer gegaan en hebben we ons langzaam klaargemaakt. Omdat Vin gisteravond het beddegoed vol gekotst had moesten we even naar de receptie. Het beddegoed moesten we laten wassen bij de wasserette. Daarna zijn wr gaan eten en even over de zaterdagmarkt gelopen. Wat een drukte daar we hebben wat rond gelopen, wat sate gegeten en nu zitten we weer op een terras. Boy heeft ook nog geen gekke dingen kunnen eten. Nog geen cavia, rat, spin of slang gezien. Net wel sprinkhanen enzo gezien, maar daar moest je een heel zakje van kopen dus dat heeft hij maar niet gedaan. Straks een bietje optijd naar bedje en morgen eindelijk de jungle in.

Fijne dag allemaal,

Bianca, Vinny, Boy en Wendy