laatste dag Chiang mai

23 september 2014 - Nong Kae, Thailand

Gisteren was onze laatste dag in Chiang Mai. Na het ontbijt zijn we bij onze locale bar wat gaan drinken. We hebben daarvonze rugzakken laten liggen en zijn nog even verder chiang mai ingelopen. Vin en Bianca waren opzoek naar een schoenenwinkel, die we niet hebben gevonden. Hierna nog wat gaan drinken bij de bar en gelachen met de eigenaren en een fransman en de man from the mountains. Om 18:00 snel afscheid nemen, naar de supermarkt en onze grote rugzakken ophalen in het hotel. Onze transer was er uiteindelijk al. Aangekomen op het busstation vertrok onze bus om half 8. Gelukkig konden we allemaal wel slapen. Om 1 uur ging opeens het licht aan en de muziek aan. Er begon ene wat te vertellen in het thais, engels konden ze niet. We dachten een stop dus de jongens stonden buiten te roken en bianca en ik gingen snel plassen. Toen ee buiten kwamen zagen we de bus nergens meer en ook Boy en Vin niet. Een beetje in paniek hebben we daar rond gerent totdat iemand naar de andere kant wees. Toen zag ik boy aan komen lopen. Die waren achter de bus aan gerent omdat ze dachten dat hij zonder ons 4 vertrok. Wat bleek hij ging de wc legen, hahahahaha. Wij zagen het al gebeuren bus weg met onze paspoorten en derest van de spullen. Toen hij ook nog ging tanken zijn we snel ingestapt en waren klaar wakker, hahaha. Daarna toch nog wat geslapen en na 12 uur kwamen we eindelijk aan in Hua Hin. Hier was het stralend weer. Het hotel is mooi en we zijn even naar het strand geweest. Alleen jammer dat er op dit moment een kwallen plaag is en het strand en de zee er vol mee liggen. Daarna nog wat gezwommen in het zwembad en daarna gaan douchen. Na het douchen zijn we gaan eten en even ergens wat drinken, maar er is hier weinig te doen. Nu gaan we lekker slapen en morgen willen we gaan kijken bij monkey mountain.

Fijne avond allemaal!

Xxx